طراحی تابلو فروشگاهی

همه ما زمانی که در خیابان قدم می زنیم، تابلوهای مختلفی را می بینیم اما در بیشتر مواقع، صرفا یک تابلو خاص نظرمان را جلب کرده و به سمت آن می رویم. حتی گاهی اوقات، کالای عرضه شده در آن مغازه را هم نیاز نداریم اما تابلویی که در قسمت بالای ورودی فروشگاه نصب شده، ما را وسوسه می کند که سری هم به داخل این مغازه بزنیم. در واقع، این هنر طراح آن تابلو است که توانسته با استفاده از خلاقیت و مهارتش، یک طراحی تابلو فروشگاهی منحصر به فرد را اجرا کند و مشتری ها را به سمت آن فروشگاه یا مغازه بکشاند. بنابراین، گاهی اوقات یک محصول متوسط هم، با به کار گرفتن یک طراحی خوب و تبلیغات جذاب، می تواند از یک محصول عالی هم پرفروش تر باشد.

طراحی تابلو فروشگاهی چیست؟

پاسخ این سوال را با یک مثال توضیح میدیم. فرض کنید شما به تازگی یک رستوران افتتاح کردید و از آنجایی که در اول مسیر هستید، مشتری زیادی ندارید. حتی با وجود اینکه مغازه شما در جای پر رفت و آمد قرار دارد و کیفیت غذای خوبی هم دارید، باز هم رشد قابل توجهی در میزان فروش شما ایجاد نمی شود. به نظر خودتان دلیل این عدم موفقیت شما چیست؟ به نظر ما و تمامی افرادی که در حوزه تبلیغات و افزایش فروش کار می کنند، دلیل این وضعیت، عدم تبلیغات شما یا استفاده از تبلیغات نامناسب است. به طور مثال، شما هیچ سرمایه گذاری بر روی بخش هایی مانند طراحی تابلو فروشگاهی و طراحی بهتر دکوراسیون بیرونی فروشگاه یا مغازه خود انجام نداده اید و صرفا یک تابلو ساده با اسم فروشگاهتان سفارش داده اید، بدون اینکه هیچ طراحی خاصی برای آن انجام شده باشد. این موضوع البته چندان بد نیست اما در دنیای پر از رقابت امروزی، یک تکنیک موثر در جذب مشتریان نخواهد بود و نمی تواند به تنهایی باعث افزایش فروش شما شود.

در نگاه اول، به خوبی بدرخشید!

در ادامه مثال قبل، مشتری تازه وارد و کسی که شما و رستورانتان را نمی شناسد، زمانی که برای نخستین بار به سراغ مغازه شما می آید، اولین چیزی که نظرش را جلب خواهد کرد، تابلو و به طور کلی، دکور بیرونی رستوران شما است. بنابراین، باید این تابلو دارای طرح خوبی باشد یا اگر لوگو خاصی دارید، در مراحل طراحی تابلو فروشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اگر تصویر خاصی را برای درج بر روی تابلو در نظر دارید (به طور مثال تصویر غذا)، حتما در این طراحی در نظر گرفته شود. در یک کلام، این طراحی باید طوری انجام شود که مشتری به محض دیدن تابلو، ترغیب شود که وارد رستوران شما شده و سفارش غذا بدهد. این موضوع، برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. این یک واقعیت است که مغازه هایی که به طراحی تابلو و دکوراسیون بیرونی فروشگاهشان اهمیت زیادی می دهند، حتی در زمانی که در کنار چندین رقیب هستند هم، باز بهتر دیده می شوند و فروش بالاتری خواهند داشت.

چرا باید تابلو فروشگاهی طراحی کنیم؟

بزرگترین کسب و کارهای دنیا معتقدند که ظاهر یک محصول یا کسب و کار، تاثیر زیادی در جذب مشتری در مقایسه با خود محصول یا فروشگاه دارد. این اعتقاد در واقع یکی از اصول تبلیغات هست. شما در زمانی که برای اولین بار به یک فروشگاه یا مغازه مراجعه می کنید، در نگاه اول، تابلو آن فروشگاه، طراحی محیط بیرونی و داخلی آن و حتی لباس پرسنل، برای شما بیشتر از کالایی که تصمیم به خریدش را دارید، جلب توجه می کند.به عبارت دیگر، اگر برای طراحی تابلو فروشگاهی خودتان و همچنین سایر طراحی های بیرونی و داخلی محیط فروشگاه اهمیت قائل باشید، در واقع 50 درصد مسیر جذب مشتری را طی کرده اید و می توانید اطمینان داشته باشید که درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان از فروشگاه شما، می توانند از یک "بازدید کننده" به "مشتری ثابت شما" تبدیل شوند.

انواع طراحی تابلو فروشگاهی

تابلوهای فروشگاهی معمولا در انواع مختلفی تولید می شوند. به طور مثال، انواع تابلو مغازه شامل تابلوهای پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلوهای نئونی، تابلوهای فلکس با نور از پشت یا بدون نور و .... هستند که هر یک، با توجه به نظر صاحب فروشگاه یا مغازه و نوع کسب و کار، در حوزه های متنوعی از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که تابلو فروشگاه یا مغازه شما، کدام یک از این مدل ها باشد، نوع طراحی متفاوتی خواهد داشت. به طور مثال، طراحی تابلو فروشگاهی پلاستیک، معمولا باید بهتر و با در نظر گرفتن یک طرح خوب و چشمگیر انجام شود چون این تابلوها، معمولا بیشتر به صورت متنی تولید می شوند و تصویرسازی، چندان در این مدل ها به کار نمی رود. این سخت گیری در طراحی تابلو فروشگاهی، برای تابلوهای نئونی کمتر است. در این تابلوها، نور نئون، کمک بسیار زیادی به دیدن تابلو شما می کند اما با این حال، نقش طراحی خوب این تابلوها نیز نباید نادیده گرفته شود و در این مدل نیز بهتر است که از یک طرح مناسب و چشمگیر استفاده کنید. 

سوالات متداول

قیمت ثابتی برای طراحی انواع تابلوهای فروشگاهی وجود ندارد و بر اساس طرح مورد نظر شما، نوع تابلو، طراحی های لوگو یا سایر خدماتی که برای درج روی تابلو نیاز دارید و مواردی از این قبیل، هزینه متفاوتی نیز برای طراحی تابلو در نظر گرفته می شود.

تجربه به ما ثابت کرده که حفظ کردن یک مشتری راضی، صدها برابر از تولید تعداد زیادی مشتری دلخور، در پیشرفت یک کسب و کار تاثیر مثبت دارد. به همین منظور، ما با توجه به صحبت هایی که با شما خواهیم داشت و دریافت نظرات شما در رابطه با بخش های مختلف طراحی، طرح دلخواهتان را پیاده سازی می کنیم. بعد از انجام طراحی نیز، تا زمانی که شما رضایت کامل نداشته باشید و تایید نهایی را به ما ندهید، ویرایش های دلخواه شما تا حد امکان انجام خواهد شد.

اگه شما نیاز به طراحی لوگو داشته باشید، باید قبل از ثبت سفارش طراحی تابلو فروشگاهی، با تیم طراحی صحبت کنید تا مراحل طراحی لوگو که مقداری زمان بر است، برای شما انجام شود و بعد از آن به سراغ فرآیند طراحی تابلو مورد نظر شما برویم.

قیمت طراحی تابلو، به طرحی که شما در نظر دارید بستگی دارد. در واقع اگر طرح مورد نظر شما ساده باشد، قیمت ارزان تری را در مقایسه با طراحی طرح های پیچیده تر پرداخت می کنید.

تعرفه طراحی تابلو فروشگاهی
300000 تومان
زمان: 3 الی 5 روز کاری
تعرفه طراحی تابلو نمایندگی
360000 تومان
زمان: 3 الی 5 روز کاری

سوال / درخواست مشاوره رایگان

در صورتی که نیاز به مشاوره یا سوالی دارید میتونید از طریق فرم تماس و همچنین شماره تماس های وب سایت با ما در ارتباط باشید.

ما از طریق شماره تماسی که در فرم ثبت کردید بصورت تلفنی یا در صورتی که روی این شماره واتس اپ یا تلگرام داشته باشید با شما در سریعترین زمان ممکن تماس میگیریم تا به درخواست یا سوال شما رسیدگی کنید.